Ga naar de inhoud

Woordwinst: extra makkelijk lezen voor nt2. 80 euro voor de eerste 10 delen (i.p.v. 90)

WoordWinst is een reeks van 10 korte, heel makkelijk te lezen verhalen.

Ze bevatten woorden die je elke dag nodig hebt, want de auteur vertrok van een nt2-woordenlijst. Lezen op weg naar A1 is leuk met de herkenbare verhalen van NT2-docent Johan van Caeneghem. De lezer blijft dicht bij de eigen ervaringswereld. Dichtbij de dingen waar hij of zij als nieuwkomer mee te maken heeft. Lezen in je nieuwe taal is ook nuttig.

Met deze reeks oefent de lezer in begrijpend lezen met teksten die aansluiten bij zijn taalmethode. Het zijn kleine, handige boekjes met een harde kaft. Ze kunnen dus tegen een stootje!

Elk boekje vertelt één verhaal op 40 pagina's. Met illustraties die niet alleen mooi zijn, maar ook het verhaal verbeelden.

Organisatie: 
Lezen voor Iedereen
Datum: 
zaterdag 5 oktober 2019 tot dinsdag 31 december 2019
Website: 
Woordwinst 10 delen in een koop.